Joy Dance Szczecin

 

SUMMER JOY DANCE CAMP

WŁADYSŁAWOWO 2020

termin:  27.06 - 06.07.2020 :)
 
Miejsce: WŁADYSŁAWOWO

SUMMER JOY DANCE CAMP – WŁADYSŁAWOWO 2020

27.06.2020 – 06.07.2020

Broszura informacyjna


  1. Impreza odbędzie się w dniach 27 czerwca – 6 lipca 2020 r. we Władysławowie – pobyt obejmuje 9 noclegów/ 10 dni 
  1. Środek transportu –
    Akademia FAIR PLAY / autokary NEOPLANY wyposażone w rozsuwane siedzenia, klimatyzację, WC, 2x monitor + DVD
  2. Data wyjazdu : 27.06.2020 godz. 8:00 Szczecin / NETTO ARENA PARKING TYŁ, Planowana godzina przyjazdu na miejsce / Władysławowo : około godz. 16:00
  3. Data wyjazdu z Władysławowa: 06.07.2020 godz. 9:00
    Data przyjazdu do Szczecina: 06.07.2020 godz. 17:00/18:00 Szczecin / NETTO ARENA PARKING TYŁ,
  4. Zakwaterowanie Ośrodek Willa Pomorzanka. ul. Szkutników 5 i 12 , 84-120 Władysławowo, pokoje 3-4-5-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym 
  5. Wyżywienie- / śniadanie / obiad / podwieczorek/ kolacja/
  6. Program: 
 - codzienne zajęcia taneczne w grupach pod względem zaawansowania
 - codzienne zajęcia z akrobatyki w grupach pod względem zaawansowania
 - aktywny wypoczynek nad morzem: plażowanie, „baloniada”, „bitwy wodne”,
 - wycieczka do Lemur Parku
 - wycieczka do Aqua Parku Reda
 - basen kryty na Ośrodku pod okiem Ratownika
 - gry i zabawy towarzysko- edukacyjne
 - zwiedzanie miasta Władysławowa, spacery
 - ognisko
 - teledysk taneczny 2020
 - bal piżamowca/dyskoteka, top- model, Mam Talent 
 - festiwal kolorów, survival
  
 8. Cena za Uczestnika Wypoczynku – 1890 zł. Płatne gotówką w siedzibie Organizatora bądź przelewem na rachunek bankowy, w następujących   
     terminach:

    1. zadatek bezzwrotny do dnia 10 lutego, 2020 r. przedpłata - opłata rezerwacyjna w wysokości 390 zł; (gwarantująca miejsce na obozie)
    2. do dnia 16 kwietnia 2020 r. I rata w wysokości 500 zł;
    3. do dnia 16 maja 2020 r. II rata w wysokości 1000 zł.

W przypadku dokonywania zapłaty przelewem za dzień zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Organizatora.

Numer konta do wpłat obozowych ( uwaga jest to inny numer konta niż do wpłat za zajęcia !) 

ING BANK ŚLĄSKI S.A.  21 1050 1559 1000 0097 1124 8576

9. Koszty dodatkowe, niewliczone w cenę: wyjście do Wesołego Miasteczka i skorzystanie z jego atrakcji.

10. Wymagania zdrowotne dotyczące udziału w Imprezie – stan zdrowia umożliwiający uczestnictwo w zajęciach przewidzianych programem Imprezy.

11. Opiekun Prawny Uczestnika Wypoczynku zobowiązany jest do wskazania istotnych informacji o stanie zdrowia Uczestnika Wypoczynku, specjalnych potrzebach, alergiach, szczepieniach poprzez wypełnienie Karty Kwalifikacyjnej Uczestnika Wypoczynku, na podstawie której Organizator podejmuje decyzję o zakwalifikowaniu Uczestnika Wypoczynku do udziału w Imprezie.

12. Organizator zapewnia Uczestnikom Wypoczynku ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, transport, nocleg, wyżywienie, opiekę wykwalifikowanej kadry, ratownika, pielęgniarkę na miejscu, realizację programu obozowego.  Koszty te  zawarte są w cenie Imprezy.

13. Liczba Uczestników Wypoczynku jest ograniczona do 140 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych zawarciem umowy – zgłoszenia oraz   

uiszczeniem przedpłaty - opłaty rezerwacyjnej. Do dnia 16.05.2020 należy dostarczyć uzupełnioną KARTĘ KWALIFIKACYJNĄ uczestnika wypoczynku

14. Organizator tworzy listę rezerwową Uczestników Wypoczynku. 

15. 23.05.2020 (sobota) godz. 17:00 W SIEDZIBIE STUDIA TAŃCA JOY DANCE ul. Rapackiego 3b Szczecin odbędzie się ZEBRANIE ORGANIZACYJNE OBOZOWE ( Data i godzina mogą ulec jeszcze zmianie).  


WYPEŁNIONA UMOWA W 2 EGZEMPLARZACH, REGULAMIN, KARTA KWALIFIKACYJNĄ NALEŻY PRZYNIEŚĆ DO SIEDZIBY JOY DANCE SZCZECIN WRAZ Z POTWIERDZENIEM WPAŁTY ZA PRZEDPŁATĘ LUB WPŁACENIE GOTÓWKI NA MIEJSCU.  

 

SUMMER JOY DANCE CAMP

WŁADYSŁAWOWO 2019

termin:  wakacje.2019
 
Miejsce: WŁADYSŁAWOWO
 
 
WYMAGANE DOKUMENTY DO PODBRANIA
(należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Sekretariatu Szkoły Tańca JOY DANCE Szczecin - ul. Rapackiego 3B )
 
1) KARTA KWALIFIKACYJNA
 
2) UMOWA-ZGŁOSZENIE
 
 
3) REGULAMIN IMPREZ TURYSTYCZNYCH
 
Bez wypełnionych i oddanych dokumentów uczestnik obozu nie będzie mógł wziąć w nim udziału.
 
Prosimy o wpisanie do KARTY KWALIFIKACYJNEJ informacji szczegółowych dotyczących Państwa dzieci, które są ważna dla prawidłowej organizacji życia na obozie tj. sposobu żywienia jeśli jest inny niż podstawowy np. wegan, wegetarian, osoby na specialnej diecie, jeżeli dziecko nosi aparat ortodontyczny lub inne ważne informacje o których powinniśmy wiedzieć.
 
Przypominamy, że minął termin płatności za obóz. Wszystkich, którzy jeszcze nie dokonali płatności prosimy o jej wyregulowanie!!!
 
Informacje dotyczące wyjazdu:
- wyjazd 23.06.2018 godz. 9:00 ul. Rapackiego 3 b,
- przyjazd 03.07.2018 godz. 16:00/17:00 NETTO ARENA ul. Szafera 3/5/7
 
KADRA OBOZOWA:
- JADWIGA ŁUCZAK tel. 501102935
- ROKO ŁUCZAK tel. 501539347
- MAŁGORZATA ŁUCZAK tel. 506961616
- JOANNA WĘGRZYNOWICZ tel. 501806988
- ADRIAN ZIELIŃSKI tel. 503169218
- ŁUCZAK WIKTORIA tel. 666578046
- KUBIAK- OLEKSIUK BEATA tel. 502063134
- GARGAS MARCIN tel. 509435345
 
Dodatkowo 3 opiekunów wspomagających!!!
Na miejscu : pielęgniarka, ratownik, punkt medyczny
 
Każdy Rodzic/ Opiekun prawny przed wyjazdem otrzyma sms od wychowawcy swojego dziecka z informacją o zbiórce ( miejsce, godzina, numer autokaru, numer telefonu do wychowawcy)
 
Miejsce noclegowe:
Willa Pomorzanka, ul. Szkutników 5 i 12, Władysławowo
 
Przed autokarem w dniu wyjazdu prosimy o przygotowanie dla wychowawców: kieszonkowego w podpisanej kopercie, ewentualnych leków z informacją dozowania, legitymacji, 15 zł na dodatkową wodę, prowiantu dla alergików itp.
 
Dzieci muszą mieć ze sobą ważną legitymację lub dowód osobisty!!!
 
TELEFONY KOMÓRKOWE BĘDĄ DZIECIOM DO LAT 11-U WŁĄCZNIE ZABIERANE. Każdy uczestnik obozu będzie otrzymywał telefon tylko w porze obiadowej. Dzieci nie posiadające telefonów komórkowych będą dzwoniły do Rodziców/ opiekunów od wychowawców w porze obiadowej. W przypadku dzieci mniejszych prosimy o podpisanie ładowarek i przyklejenie kodu do telefonu pod obudową.
 
Prosimy do 12 czerwca o uzupełnienie u p. Wiolety Jaworskiej informacji dotyczącej rozmiaru koszulki, którą otrzyma każdy uczestnik obozu ( tel. 501433261)
 
NIEZBĘDNIK DO ZABRANIA:
- ubrania przeznaczone do utylizacji tj. koszulka, spodenki, laikry, które mogą się pobrudzić i już nie doprać w praniu
- płaszcz przeciwdeszczowy,
- strój kąpielowy
- ręcznik x 2
- rękawki do pływania w przypadku dzieci nie pływających ( Rodzice nie uczestniczący w zebraniu proszeni są o podpisanie listy dotyczącej umiejętności pływania swojego dziecka dostępnej u p. Wiolety Jaworskiej lub podanie takiej informacji telefonicznie + 48 501433261)
- strój na dyskotekę
- strój na bal przebierańców
- strój z formacji jazz,
- krem z filtrem UV, czapka, kapelusz lub chusta, okulary
- 2 koszulki treningowe na dzień
- spodenki, kombinezony, body, spondee treningowe
- koszulkę , dres JOYA,
- poduszka, koc do autokaru
- ZAKAZ SŁODYCZY I NAPOJÓW GAZOWANYCH
- nie zabieramy ze sobą tabletów, komputerów itp.
- obuwie: napalcówki, baletki, adidasy, trampki, sandały, kalosze
 
PODCZAS OBOZU BĘDZIEMY NAGRYWAĆ TELEDYSK TANECZNY ;)
 
 
A TAK BAWILIŚMY SIĘ PODCZAS SUMMER JOY DANCE CAMP JEZIORA WIELKIE 2017